Nieuws

naar nieuwsarchief
16-04-2019
Dam tot Damloop 22 september 2019
Dam tot Damloop 22 september 2019

Op zondag 22 september aanstaande heeft een van de grootste businesslopen

ter wereld plaats: de Dam tot Damloop.

 

De start en de finish liggen in twee verschillende steden, wat dit evenement

extra bijzonder maakt. De afstand is 10 Engelse Mijl.

 

Prodin Business Solutions doet voor de 8e keer mee aan dit mooie evenement.

 

Bent u Prodin klant en wilt u, of een van uw collega’s, in ons businessteam meelopen?  Mail dan de namen en e-mailadressen aan astrid.verbeek@prodin.nl.

 

Reageer snel, want het aantal startbewijzen is beperkt. Om deze reden en omdat wij zo veel mogelijke klanten de
mogelijkheid willen geven, deel te nemen, hanteren wij het maximaal aantal van 2 deelnemers per klant.

 

We zien er naar uit om samen met u deze sportieve prestatie te leveren.

 

Meer algemene informatie over de Dam tot Damloop vindt u op www.damloop.nl.

28-03-2019
Succesvolle Masterclass Prodin
Succesvolle Masterclass Prodin

Woensdag 27 maart jl. vond de Masterclass Prodin plaats voor de directie en de verantwoordelijken voor sales, logistiek, service en financieel van onze klanten.

 

Tijdens deze Masterclass zijn zij op de hoogte  gesteld van onze ontwikkelingen en ervaringen.

Allereerst gaf Henk van Heemskerk een Business update over de volgende onderwerpen:
- Wat zijn de marktontwikkelingen in onze doelgroep
- Hoe speelt Prodin daar op in
- Wat voor projecten heeft Prodin Business Solutions het afgelopen jaar uitgevoerd
- Wat kan dat voor onze klanten betekenen

 

Vervolgens lichtte hij de Prodin roadmap toe, met daarin onze lange termijnstrategie en
de ontwikkelingen op het gebied van product management.

 

Daarna informeerde Melvin Versluis onze klanten over wat nieuw is in Prodin op het gebied van Sales, Logistics,

Service en Finance.

 

Tot slot gaf Erik Clabbers een presentatie over Business Intelligence Cognos Analytics en de ontwikkelingen hierin.

 

Na afloop van de presentatie was er ruimte om met elkaar na te praten onder het genot van een drankje en een broodje.

 

Wij waren verheugd een groot aantal klanten te mogen begroeten op deze Masterclass en positieve reacties op de Masterclass te mogen ontvangen.

26-03-2019
Ventinet B.V. kiest voor Prodin
Ventinet B.V. kiest voor Prodin

Onlangs heeft Ventinet de contracten ondertekend voor de implementatie van Prodin.

 

Ventinet is gespecialiseerd in het selecteren en het wereldwijd leveren van ventilatoren voor de meest uiteenlopende industriële toepassingen.

 

Ventispecial biedt een compleet pakket parkeergarageventilatoren voor rook- en brandgasafvoer, gecertificeerd volgens EN 12101-3:2015. Daarnaast biedt Ventispecial klantspecifieke oplossingen voor situaties waarin standaard ventilatoren niet (meer) volstaan of waarvoor geen standaard ventilator bestaat.

 

Ventinet gaat gebruik maken van de Prodin Online oplossing Handel & financieel.

 

Doelstelling van de Prodin implementatie is het maken van een belangrijke efficiencyslag, het verkrijgen van inzicht in klanten, verkoopstatistieken, inkoop en planning en een beter beheer van het onderhanden werk en de voorraden.

 

Wilt u meer weten over de activiteiten van Ventinet: www.ventinet.nl.

 

Wilt u meer weten over de ERP-oplossing Prodin neem dan contact met ons op.

21-02-2019
Klantverhalen

Wilt u weten hoe onze klanten hun processen hebben geoptimaliseerd met behulp van Prodin?

 

Hoe zij meer inzicht hebben gekregen in hun processen, wat de toegevoegde waarde kan zijn van onze productconfigurator en wat CRM voor u kan betekenen?

 

Hoe uw website, gevoed met real-time data vanuit Prodin, uw proces stroomlijnt en efficiënter maakt? Hoe koppelingen met vervoerders of specifieke programma’s van derden u tijd en kosten kunnen besparen? Hoe ons Warehouse management systeem en mobiele apps uw magazijn kunnen optimaliseren?

 

Download dan onze klantverhalen.

19-02-2019
Succesvolle deponering broncode
Succesvolle deponering broncode

Net als voorgaande jaren is dit jaar de broncode van Prodin succesvol bij de IT-notaris gedeponeerd. De broncode van onze software is hiervoor door beëdigde informatiedeskundigen en IT-auditors gecontroleerd op volledigheid, overdraagbaarheid en bruikbaarheid. Vervolgens is onze broncode bij een gespecialiseerde IT-Notaris in bewaring gegeven.


In de overeenkomst met de IT-Notaris is nauwkeurig bepaald onder welke omstandigheden de notaris de broncode ter hand kan stellen aan de Software Borg Stichting. De Software Borg Stichting is in het leven geroepen om de gebruikers van software een praktische mogelijkheid te geven hun belangen zeker te stellen in de vorm van een Software Escrow-Plus regeling.

 

Prodin Business Solutions biedt haar klanten de mogelijkheid deel te nemen aan de Software Escrow-Plus regeling.

Wilt u meer weten over de Software Borg Stichting of over het afsluiten van een overeenkomst dan kunt u contact opnemen met de Software Borg Stichting, telefoonnummer 050 535 01 43 of info@softwareborg.nl

21-08-2018
Unique Bedrijfskleding live met Prodin
Unique Bedrijfskleding live met Prodin

Sinds juli 2018 is Unique Bedrijfskleding live met de ERP-oplossing Prodin.

 

Sinds de oprichting in 1980 is Unique Bedrijfskleding uitgegroeid tot een toonaangevende naam op het gebied van bedrijfskleding, werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM). Het is in bezit van een eigen borduurstudio en ook de bedrukkingen worden in eigen huis uitgevoerd. Hierdoor wordt het gehele kwaliteitsproces in eigen beheer gehouden, wat er voor zorgt dat de borduringen en bedrukkingen die worden afgeleverd in de hoogst haalbare kwaliteit zijn. Klanten worden volledig in het personalisatieproces ondersteund met nauwkeurige werktekeningen en ontwerpvoorbeelden.

 

Unique Bedrijfskleding maakt gebruik van onze oplossing Handel & Financieel. Daarnaast biedt Prodin een koppeling met het Unique KMS (Kleding Management Systeem). Het Unique KMS wordt gevoed vanuit Prodin en de orders zullen vanuit het Unique KMS richting Prodin gaan. Daarna vindt de gehele logistiek en financiële afhandeling in Prodin plaats. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld.

 

Middels het eigen online bestelsysteem ‘Unique KMS’ biedt Unique Bedrijfskleding zijn klanten de mogelijkheid de administratie van hun bedrijfskleding 24/7 inzichtelijk en beheersbaar te hebben. Het Unique KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor klanten te vergemakkelijken. In het Unique KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan de bedrijfskleding en het veiligheidsschoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Per filiaal/afdeling kunnen een of meerdere filiaalinkopers in het Unique KMS worden aangemaakt. Zij kunnen bestellingen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijke budget een bestelling plaatsen.

 

De flexibele inrichting van de integratie met het Unique KMS, het feit dat Prodin leidend is in de gehele afhandeling en de inhoudelijke kennis van de Prodin consultants maakten dat Unique Bedrijfskleding voor Prodin heeft gekozen.

 

Wilt u meer weten over de activiteiten van Unique Bedrijfskleding: www.uniquebedrijfskleding.nl.

 

Wilt u meer weten over Prodin neem dan contact met ons op.