Belangrijke instellingen voor documentbeheer

Voor het gebruik van het Prodin documentbeheer is het belangrijk om de onderstaande zaken correct in te stellen

 

Algemeen

Voor een correcte werking van het Prodin documentbeheer is het belangrijk dat de onderstaande zaken correcte ingesteld zijn in de algemene constanten:

 

Digitale dossiers

Voor het gebruik van digitale dossiers zijn geen specifieke instellingen noodzakelijk.

 

Zakelijke documenten

Voordat u kunt starten met de afhandeling van zakelijke documenten het van belang dat u de basisinstellingen op de door u gewenste wijze instelt.

 

Het automatisch opnemen van de gegenereerde zakelijke documenten in de digitale dossiers wordt aangestuurd vanuit de besturing van het betreffende document. Uitgangspunt is dat zakelijke documenten automatisch in alle beschikbare dossiers worden opgenomen tenzij u dit bij de instellingen uitzet.

 

Zakelijke correspondentie

Om het scenario te activeren stelt u eerst de locatie van de Word sjablonen correct in (algemene constanten). De vervolgstap is dat u de benodigde sjablonen definieert in Word en deze eventueel vastlegt in de centrale documententabel van Prodin.

 

Bij het definiëren van de Word sjablonen maakt u gebruik van zogenaamde 'merge'-velden. Klik hier voor de correcte naamgeving van deze velden.

 

Bij het genereren van zakelijke correspondentie (integratie met Word) hanteert Prodin de onderstaande randvoorwaarden en uitgangspunten:

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved